fredag 21 september 2012

Vatten och kcal.

Hmm blir nog mer än 2000 kcal idag, jag menar det är fredag. På fredagar+hela helgen är jag sämst. Men ska plugga och försöka ta någon PW då. Hoppas på det i allafall! Ligger redan på nästan 900 kcal. Druckit betydligt mindre idag så bara pissat twice haha. Känns bra! Igår blev det åtta, bara så ni vet!

Någon som vet när man slutar pissa mycket om man dricker mycket? Vet att man släpper lite vattenvikt först.

Är inte hungrig längre men är fett sugen. Det är sjukt jobbigt. Har ett äpple och en stor proteinbar i väskan. Plus vi fick lite godis på lektionen, så har en till 30-grams Japp som jag nästan vill ha. Borde väl kolla Felicias lista som dämpar sötsug och försöka göra lite av dem sakerna. Kan ju äta mitt äpple i allafall, ta lite av baren om jag bli hungrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar