onsdag 19 september 2012

Sitter i skolan.

Ah, sitter i skolan. Nyss ätit ett äpple, ändå hungrig. Äpplen mättar fan inte bra, bara gott. Går till 18 idag, fyfan. Orkar inte. Sedan är det hockey också, klockan 19. AIK mot Brynäs. Jag, Erik och pappa ska gå. Jag och pappa hejjar ju på AIK medan Erik är konstig och gillar Brynäs. ;)

Har en Skyr, ett till äpple och massa choklad med mig? Vänta va? Borde fixat frukost eller macka eller kvarg eller en proteinbar eller något. Komme hungra ihjäl. Klarar inte av det. Vill äta nu! Har fransk noguat. Är ju som två "längder"/bitar i. En är hunda kcal. Ganska mycket meeen ändå inte. Åhhh, inte börjat träna än heller. SÄMST.

Fast tvättade igår, så lite nytta har man ju gjort.. Eller något.

1 kommentar:

  1. sv: kalorierna i salladens från cafet är på ett ungefär. Men jag vet exakt vad den innehöll men dessvärre inte exakta gram. Men efter år med ätstörningar så är man väldigt bra på att ögonmåtta. På gott och ont. :) men självklart vet jag inte det exakta kalorierna.

    SvaraRadera