torsdag 20 september 2012

Hockey och vatten.

Hockeyn igår var kul ändå, AIK förlorade. 3-4. Men det var en bra match. Sista 30 sekunderna i förlängingen gör Brynäs mål. Hade hoppats på straffar faktiskt. Men vår målvakt var inte så bra men spelarna var duktiga. Ägde Brynäs i period två.

Nog om hockey. Sitter i skolan. Bråkade med en lärare igår, fortfarande sådär mellan oss. Får se om vi snackar något sen.

Ätit fyra små kakor, ett äpple och två mindre Maoam stripes. Lunchen verkade äcklig så käkar hemma sen, har ändå ett till äpple och ah.. Jag är fan inte hungrig så jag klarar mig. Pissade 10-11 gånger igår, först var jag nojig och typ "DIABETES!" men är nog att jag inte van att dricka mycket och igår drack jag två liter. Så det låter logiskt. Vill bara släppa massa vattenvikt och börja. Kanske ut och gå idag.

1 kommentar: