söndag 9 september 2012

Tips tack!

Blir GAAAAAAALEN!


Funtar på att äta 2000 om dagen men att träna bort typ 500-1000, helst 1000, om dagen. Då går jag ju ner utan att behöva skära på maten liksom. Vad tycker ni? För jag blir ett hetsmonster om jag äter för lite har jag märkt och jag kan inte riktigt kontrollera det. Utan hittar på ursäkter vilket resulterar i att jag trycker i mig hur mycket som helst.

Ett tag tänkte jag att jag inte ska räkna vad jag äter, men då kan jag inte ta minus för träningen. Så vill åtminstone ha en översikt, kanske väger hemma igen.

Vad tycker ni? Langa tankar och tips tack!

1 kommentar:

  1. Vad vi fått fram än så länge är ungefär apetina 3%, frukt, bär, soppa, kvarg, fil, lightläsk, yoggi mini, keso, mini riskakor. Det blir långt under tusen kalorier om dagen iallafall, kanske runt 500 eller mindre :) ♥ Max vet vi inte, vi har en del yta och så länge vi har sovsäckar kan det nästan bli hur många som helst, vi åker från sthlm tillsammans med buss och sen promenerar vi!

    SvaraRadera