fredag 7 september 2012

Inte så tjock i allafall.

Hah, räknar knappt men håller smått koll. Köpte en kjol igår, i minsta storlek på H&M. Inte för att vi ska tänka på sådant för mycket!!! Men det är mjukt tyg som liksom töjs lätt, tygkjol. Kanske kan lägga upp en bild om jag tar någon. Känner mig fin idag och nästan smal faktiskt. Eller i allafall inte tjock och äcklig. Har väl med den nya kjolen och den nya BH:n HAHAH, när man ser lite fin ut och har en pojkvän som påpekar det ordentligt så känner man sig fin och låtsassmal. I allafall just nu. Hoppas det håller i sig. Känner att jag vill väga mig men vet inte var vågen är, mamma har flyttat på den och jag vet inte var den är. Ska fråga sedan.
Igår kände jag mig småsjuk och nu är jag extremt seg och småledsen. Låtsassjuk. Gillar ordet "låtsas", hah.
Kliar PÅ min hals jättemycket och har gjorde det ett par dagar, irriterande och jobbigt! Ser inga utslag men känner lite småsaker med fingertopparna. Säkert låtsassmåsaker. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar