måndag 28 maj 2012

Ångest..

Ångest som fan. Borde ha pluggat mer, under hela året. Har lallat runt en hel del, visst pluggat i perioder men det duger inte. Hejdå alla bra betyg, hej alla dåliga och medelmåttiga betyg. Jag får aldrig vara duktig. Jag kan aldrig vara duktig. Jag är sämst!

Har sådan grym ångest och en sådan helvetes stress över skolan just nu, helt i onödan. Har två uppgifter kvar. Den ena ska vara klar på onsdag morgon och den andra på onsdag eftermiddag. Mår ändå bajs över detta.

Av det jag hade kvar från sist så har jag fixat detta!
Historia: Hemskrivning om någon terrorist-brud, stooor uppgift. Uppsats om någon nationalromantiksmänniska.


Psykologi: Muntlig redovisning om pedofiler. Rester om media och personlighetspsykologi som jag måste fixa, vet ej vad som ska göras än. Har dock fått en ny uppgift, måste ju analysera personlighetspsykologin. FUUU!


Sam/Sociologi: Soc/sam skrivning. Skriver om pedofiler. Väldigt stor uppgift, betygsavgörande, svår, hatar, men gillar lite för det är små kul. Men för mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar