söndag 27 maj 2012

RAAAAAAAAAAGE!

Håller, fortfarande, på med den första historieuppgiften. Kommer aldrig bli klar, buhuhu.. Älskar hur jag förstör för mig själv genom att knappt plugga på lektioner och HELT PLÖTSLIGT komma på jätteintressanta saker som jag BARA MÅSTE söka upp innan jag kan fortsätta plugga när jag väl är hemma.. Suck..

Och det värsta av allt är att min historialärare inte svarar! Har mailat henne fyra gånger, ehhehh.. xD

Men alla mail handlar om olika frågor jag har. :(

Har ju inte med mig nationalromantikspappret, utan har glömt det i skolan. Suck.. Så behöver det! Plus lite frågor om den här stora uppgiften som VÄGRAR ta slut. Stort SYND om mig. :(

Känner att mina betyg kommer suga, allt bara rasar ihop och jag kan glömma A i historia. (Som jag försöker få genom att göra dessa uppgifter, men då måste jag få A på båda.) Skitsvårt är det.


GRYMT SYND OM MIG OCH JAG FÅR GNÄLLA HUR MYCKET JAG VILL JUST NU!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar