lördag 5 maj 2012

Fan då.

Fan dåååh! Dagen igår var både upp och ner. Träffade Erik och vi skulle ju shoppa. Jag hittade lite saker men tänkte att jag går runt och kollar runt mer innan jag köper något bara så där, fattar ni?

Sen så åt vi, han tog kycklingfilékebab typ? Och jag åt pasta! :D Sen kollade vi på badkläder till mig, kände mig tjock, ful och äcklig. Efter lite depp så stack vi till H&M, tog massa kläder. Mest klänningar. Kände mig tjock och ful igen, så orkade inte ens prova mer av det. Ville prova shorts på Carlings och Gina Tricot men klockan var för mycket så vi drog hem. Erik köpte två par shorts och ett par t-shirtar. Nice! :)

Vi kom till centrum, gick till Hemköp och köpte socker och hallon. Det är ju fint! Sen såg vi alla fyra på film och åt chips och skit.

Funderar på att duscha, dra upp till centrum och handla lite där och sen kanske dra vidare mot stan och handla. Sen möta Erik som slutar jobbet kring fem tror jag.


Ska nog äta en Snickersglass till frukost, eller ah har ju ätit lite chips haha! U-U-U-NDRAAAR varför jag är så tjock? ;) Hahaha, fan jag suger. Får träna någon dag, pallar inte... Mot glassen!

1 kommentar: