fredag 4 maj 2012

Plugg och annat trams.

Gick dåligt med pluggandet igår.. Fixade väl med book review:n men ingen ekonomi nej. Det pluggade jag imorse, så grymt smart! YEAH! Nej men orkade verkligen inte igår, sjuuukt slut efter boksaken. Fyfan.. Satt också med mamma någon timme, hade askul fast hon tyckte väl mest att jag var skitjobbig. Underbar var jag faktiskt! När jag ringde Erik, för att be honom köpa socker vilket han gjorde, så skrek hon "Erik, kom hem nuuu!".Hon var väl trött på mig och mina konstiga påståenden och frågor. Frågade henne bland annat om hon hade varit gravid, hade hon dödat mig och behållt barnet eller fått missfall och låta mig leva? Fick inget direkt svar, misstänksam man blir...

Skrev det därr jävla provet i typ två timmar, så ont i handen och jääävlig seg och borta nu. Alex svarar inte, skriver ju till henne på skype. SVARA VAFAN! Gubbkärring..

Jag och Erik ska handla lite kläder idag, är tanken i allafall! Hoppas man hittar något bara, det gör man nog. Borde nästan säga, hoppas man inte hittar för mycket. Hahah, guuud jag är så rolig! Jag har faktiskt sjukt tråkigt.

Har lunch snart, sedan blir det väl skriva klart den där bokskiten och sen ha engelska och lämna in bokskiten. Sen göra det man ska. Usch, orkar inte. HEEELT SEG I HELA JÄVLA HUVUDET. Alex, svara någon gång då!

1 kommentar:

  1. Fett synd att det inte funkar med pluggandet.
    Låter som om din du haft kul ;)♥

    SvaraRadera