måndag 21 maj 2012

Långhelgen ordentligt!

Skriver om långhelgen i ett inlägg tror jag.

Torsdag. Drog till Ekerö med Alex, för att träffa Madde och lite annat folk. Mycket flummigt och roligt! Madde gifte sig på driv med Emelie och ah, hela grejen var skön! :) Hemma chillade man bara typ.

Fredag. Duscha, småpacka, städa och äta liiite. Sedan drog jag och Erik till Nynäshamn. Vi flummade runt lite, handlade lite och drog sedan hem till hans farsa. Efter ett tag kom Isse, vi tre spelade lite kort medan vi väntade på de andra. Sen kom det väl minst fem-sex grabbar till. De spelade plump med shotstraff och jag pluggade lite. Och kollade på "Modern family", blir så sjukt blyg när det är strangers i närheten. Aja, de drog ut efter några timmar och kom sedan tillbaka. Sedan drog de igen, fast hemåt. Erik stannade och vi snackade tills vi somnade.

Fan vad han var jobbig. Full alltså. Fyyyyyyyyyyfan. xD Så himla känslig.

Lördag. Flummigt nog vaknade vi vid nio, vi hade liksom somnat runt fyra. Lite skumt. Gick upp runt tio, städa, fixa, dra ut. Åt knappt något på fredagen så vi åt lite. Fast hade krympt magsäcken lite så blev mätt asfort, hahah. Men blev mer käk sen, looovar! Efter ett tag så drog vi till Eriks mor och åt där. Chillade lite med Gorks och Magnus. Jag fick måla två små Warhammer gubbar! Ascoolt I know! :)

Sedan drog vi till Eriks far igen, med Gorks och Magnus. Chillade där, drog sedan. Mötte Fjöl för att han hade glömt en jacka typ, hoppade på bussen. Mötte Isse lite random. Trevligt. Drog sedan och åt igen, hahaha. Sedan köpte vi godis och film, som vi kollade på. Another gay movie!<3 Andra gången vi ser den, hahahah. Typ gay-parodi på American pie.

Söndag. Sen upp halv sju, för Erik började jobba vid åtta. Så jag hängde med, fast drog hem. Chillade, jag gillar att chilla k?, med mor och åt två bullar. Tjockt. <3

Pappa ringde och vi bestämde att äta ute. Han, Amila, jag och Erik. Först träffade jag pappa och Amila. Vi gick lite i Gamla stan, kom till Slussen och tog Djurgårdsfärjan. Sedan flummade vi där och tog sedan spårvagn till stan. Mötte Erik och drog till restaurangen. Kan säga att jag fick glass i Gamla stan, för jag är bäst. Sedan asgod mat, sedan hem.

Känner att jag skriver skitintressant och asbra, not. Hur som helst haft en bra helg! Vill hitta på mer saker!

Fast.. först massa plugg nu. Nästan allt ska vara inne på fredag, fyyyfan! Aja, blir nog bra. Ska nu, en timme för sent, börja med historian.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar