fredag 25 maj 2012

Massa!

Så himla sorgligt, sista Uppcon i år. Asleeeeeeeedsen! :(


Polisförhör den sjunde juni också, mysigt javisst. Nästan fyra månader efter branden liksom.. Aja, de har annat. STILL!

Ehum, massa plugg i helgen. Har fyra uppgifter som ska vara klara på måndag! Men fixat tre till idag, det är skönt! Eller ska göra en av de tre grejerna idag, muntlig redovisning.

Ehum, så den där listan är kortare! Bockat av några grejer skönt! :)

Ser väl ut såhär nu!


Engelska: Muntlig redovisning om kultur. Uppsats om egenskaper som jag tycker att föräldrar ska ha.

Historia: Hemskrivning om någon terrorist-brud, stooor uppgift. Uppsats om någon nationalromantiksmänniska.

Idrott: Träningsdagbok för hela läsåret. Samt välja en vecka att skriva om mat, söms o.s.v. Sedan utvärdera mig själv. Vad som är bra, dåligt, varför osv. Fyfan!

Matte: Nationellt matteprov i 3,5 h imorgon!

Psykologi: Muntlig redovisning om pedofiler. Rester om media och personlighetspsykologi som jag måste fixa, vet ej vad som ska göras än.

Sam: Har en soc/sam skrivning. Kanske en redovisning.

Sociologi: Soc/sam skrivning. Skriver om pedofiler. Väldigt stor uppgift, betygsavgörande, svår, hatar, men gillar lite för det är små kul. Men för mycket.

1 kommentar:

  1. Aww, varför sista Uppcon?? :O

    Sv; Inget särskilt, blev bara otroligt stressad och insåg att jag saknar sofia så himlans massa fast jag försöker att inte tänka på henne ibland då jag tror att hon inte vill ha kontakt med mig :c Det blir lite knas ibland <3

    SvaraRadera