onsdag 23 maj 2012

Inspiration från ingenstans.

Jag har fått en massa inspiration, för jag skriver. Skapar stycken av meningar, meningar av ord, ord av bokstäver. Jag vet inte hur eller varför, kanske är det för att jag har en sådan skolpress och då väljer att skriva istället? Hur som helst så är jag tacksam, jag älskar att skriva och det är så himla skönt.

Kommer börja lägga upp texter tror jag. Bra eller dålig idé?
Börjar redan nu, med en text jag skrev idag.



"En dröm är en dröm,
verklighet är verklighet.


En dröm kan alltså inte vara en verklighet.

Sluta snacka om drömmar, de är inte på riktigt.

Lär er,
bli realistiska.
Idioter!

Kämpa för verkligheten,
inte drömmen.

För den är fan inte sann.

Och det är ju sanningen vi söker."

2 kommentarer:

  1. Fortsätt och skriv mer!:DD

    SvaraRadera
  2. "Vi finner oftast sanningen i våra drömmar.
    Vi drömmer för att kunna leva i verkligheten.
    Vi hoppas alltid på att drömmen ska bli verklighet och det blir den ibland. Men väldigt sällan för sådana som jag."

    Fin text. Håller dock inte med i det du skrev.

    SvaraRadera