söndag 27 maj 2012

Senaste dagarna!

I fredags så gick man ju i skolan, Erik jobbade men slutade tidigt. Så vi drog hem och chillade lite, sedan stack vi på bio. Tjugo i nio. Hunger Games.

Ja, igen!!! Hahahah, vi är så failade!<3  Men den är bra. Kom väl hem halv tolv eller något. Vi var "bara" i centrum. Innan drack vi Slush, sjukt gott! :D

Igår... pluggade jag massa historia. Men blev inte klar. Det är den största uppgiften, skrev över tusen ord och läste 25 sidor på halvkonstig svenska från 40-talet. Var en polisrapport. Fyfan säger jag bara. Kopierade även lite citat så jag kunde använda mig av det utan att behöva leta upp något användbart i texten igen, hahah. Har ÄNDÅ kvar den JOBBIGASTE och SVÅRASTE delen på den uppgiften. Fyfan. :/

Sedan hoppade jag in i duschen för klockan började bli mycket. Ozzy´s tre vänner skulle komma över och titta på Eurovision, och vi åt massa goda saker. <3

Så nu är jag uppe, och Erik är på jobbet, jag måste plugga men har tappat bort ett viktigt papper. Mailade min lärare tre gånger igår, hahah.. Illa. :(

Aja, ska väl plugga psykologi eller något. Vill ha en historiapaus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar