torsdag 3 maj 2012

Prov och idrott. (Råkade väl snacka om annat med..)

Nationella idag, engelska skrivdel. Gick helt okej tror jag, haha!

Sen flummat och varit väldigt social! Haft lunch sen senast elva, idrotten börjar halv två.. För att ha idrott i en timme istället för två, så dumt. Aja.

Massa plugg när man kommer hem. Måste skriva en recension på engelska, på en bok jag inte läst. Som ska vara läst på engelska. Tar bara random bok jag läst tidigare som finns på båda språken. Great! Sen har jag ekonomiprov imorgon, fy fan!

Man får studiebidraget i slutet av juni också, så min sommar är typ ganska räddad i allafall. Skitglad!<3 Verkade som att man får hela och inte bara en del. Dock får man ju inte i juli, inte så konstigt, eller i augusti. Aja, hoppas sommarn blir bra! Hoppas på många bra planer men har bara två.. Uppcon och Tunisien. Sen blir det väl mycket hänga, random stuff och skit. :) Kanske filmkvällar, picknicks, bada och Grönan kanske. Vad ska ni hitta på? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar