onsdag 23 maj 2012

Sen present och nationella.

Fick mail igår om att Eriks sena present kommit fram! :D Så hämtade den efter skolan och fixade, vek ut den på sängen så att han skulle se den det första han gjorde när han klev in i rummet liksom. Brynäs-tröja asså. Han blev glad och då blev jag glad! :)

Vi flummade lite och jag sa nej till att äta socker! :D Asbra, men ska fanimig ha socker idag. Punkt.

Tänkte plugga massa igår medan jag väntade på Erik, speciellt med tanke på att jag slutade typ en timme tidigare. Fast började typ tre timmar tidigare lol. Fuck nationella. xD

Blev inget plugg. Och kan säga att mitt A i matte är borta. Ingen tvekan. Första två delarna gick bra tycker jag, sen sista... fyfan. Märks att jag är rätt dålig i matte ändå. Usch. Bara när jag pluggar på det och ska ha prov på det snart, liksom det man räknar på lektionerna. Det funkar. Men går det för lång tid eller jag inte kan kolla upp småsaker... Då är det bara heeejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar