tisdag 1 maj 2012

Igår och idag!

Tanken idag var att bara köpa socker och titta på filmer och serier. Blev visst inte riktigt så. Först så degade jag massa vid datorn och pratade med mor, sen skulle jag tydligen med och fylla på med luft till cyklarna. Efter det så köpte jag socker, hahah, på ÖoB och sen cyklade jag hem. Fint va?

Seeeeeen.. kollade jag lite på Family Guy, på datorn. För orkade inte starta TV:n och hålla på med USB:n. Jag är lat. Orkade ju inte ens gå och handla innan mor tvinga med mig för att fixa cyklarna.

Erik jobbar, as always, och när han kommer så ska vi kanske cykla lite. Han ska typ låna mors cykel. Vi får se!

Ledig dag idag ju, ah jag åkte till Eriks jobb efter skolan igår. Vi snackade och väntade på att tiden skulle dra. När vi kom till centrum, så handlade vi lite och sen funderade vi ju på att gå till majbrasan. Det blev visst inte så! Vi drog hem och åt Daimtårta och kollade på skräckfilm med resten av familjen. Tjockt! Skitsamma..

Hmm, måste verkligen komma på något att köpa till Erik.. som fyller år om två veckor. usch........ Har lite olika idéer, gäller bara att bestämma vad och tänka liiite ekonomiskt. Verkar inte få jobb i år, inte fått svar från sjukhusgrejen så.. ah ser inte ljust ut på den fronten i allafall. Tiiiiiiiiiiiiiips??? ):

Jävligt bra väder ute! Varit det några dagar! Verkligen blå himmel och varm sol, sommarkläder yay. xD
Just nu sitter jag bara och väntar på att tiden ska gå, lyssnar lite på musik och tänker. Mitt comviq har nyss gått ut. Så kan inte svara Erik. Orkar verkligen inte springa ner och köpa nytt comviq just nu.. gahh.!

Känner mig fett ensam och oälskad, mer än förut, men alla har väl sina perioder. Skitsamma.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar