fredag 15 februari 2013

Blandad gårdag.

Gårdagens intag: Ca 600-750 kalorier.

Lite godis i skolan runt elva. Kom hem, bråkade med Erik i timmar. Grät, grät, grät. Usch.

Åt ingen lunch, åt middag för ca 400 kalorier klockan 20:15. Bra, det får mig verkliiiiiigen att tro på viktnedgången som vågen visade.

Ner 2 kilo, jag hoppas att ett är sant i alla fall. 51,8 väger jag nu, hoppas det håller i sig. I såfall 3,8 kilo kvar till mitt mål. 48. Har delmål på 50. Sedan slutmål 48. Ska se hur det känns, kanske går ner till 46 om det behövs.

Måste bestämma hur jag kan äta. Jag vill kunna lita på viktnedgångarna och uppgångarna. Funderar på att ligga mellan 1300-1500 varje dag.

1300 är ju det lägsta för att inte påverka förbränningen i längden. 1500 är bra har jag hört, kanske kan äta mer när jag börjar träna mer seriöst också. Måste göra det. ÅHHH, ÅNGEST. Vet inte hur jag borde äta.

Trots många tårar och skrik så löste det sig efter mååånga timmar. Vi spelade Monopol, trots att jag var för svag pga vattenbrist. Sen slutet på Fråga Olle. Sen mysa och sova.

1 kommentar: