lördag 23 februari 2013

Glöm inte bort att du är värdelös.

Hemma.

Åt cirka 400 kalorier hemma. Där borta blev det liiite smörgåstårta, inte så gott.. Två pannkakor med lite grädde och sylt, sedan lite princesstårta, glass med topping och en After Eight. Det kanske blev 800 kalorier till? Jag vet inte. Jag är värdelös.

Och nej, tjockisen är inte klar än. Jag har insett att jag inte kan bli smal. Jag ligger på underskott osv men det spelar ingen roll verkar det som. Vet inte vad jag ska göra, hoppet börjar ta slut. Hoppas det blir bättre när jag kan börja gymma..

Idag lär det bli ätardag. Låter som att vi ska köpa chips, pizza och kanske mer. Får se. Nu när det är lov, är det någon från bloggvärlden som ska till/bor i Stockholm och vill träffas? Kanske samla fler? Jag vet inte. Vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar