torsdag 7 februari 2013

Bra dag helt enkelt!

Ligger på 451 kalorier än så länge. Åt nästan inte i skolan. Två bitar klyftpotatis, lite dillsås och massa ärtor. Gissar på 160. Resten åts hemma och det är mjölk, flingor(!!!) och lite plock från igår som typ några vindruvor, lite salami och någon oliv.

Köpt lite grejer idag! Choklad i portionsstorlek bland annat, sockerfria från Cavalier.

Cavalier, stawbeery+raspberry dark chocolate 40 gram. 187,2 kcal.
Cavalier, belgian chocolate dark with strawberry 25 gram. 86,5 kcal.
Cavalier, belgian chocolate dark with vanilla 25 gram. 89 kcal.
Naturdiet, måltidsbar, raspberry coco 50 gram. 190 kcal.
Naturdiet, shake, Rich chocolate 330 ml, 130 kcal.


Wiiiie, älskar att köpa sådant och testa nytt! Väldigt roligt.

Hade även ett prov idag, på engelskan. Handlade om brittisk och amerikansk litteraturhistoria. Jag har, på riktigt inga ursäkter, inte kunnat/haft tid att plugga. Pluggat annat och mamma har ju fyllt år. Pluggade på lunchen, fått provet rättat och jag fick C! Trodde jag fan inte, blev sjukt glad eftersom att jag knappt pluggat. Bra dag idag helt enkelt!

3 kommentarer:

  1. Det är bra att det finns choklad i portionsstorlekar, för om man är riktigt sugen är det ju hundra gånger bättre att äta lite choklad än att äta allt man kommer åt.

    Skriv gärna sen när du testat dem vad du tycker om dem!

    Kram. ♥

    SvaraRadera
  2. Duktiga du!
    Spännande med chokladen förresten, vart finns det att köpa egentligen? :o Jag har aldrig sett något sånt (a)

    SvaraRadera
  3. Sv: Åh okej, det måste jag kika efter! :)

    SvaraRadera