lördag 16 februari 2013

Händelserik dag.

Gårdagens intag: Ca 1377.

Jag som trodde jag skulle ha ätardag till ca 2000! Aja, åt skit och det blev ändå bra.

Sprang ju runt i stan igår. Först såg jag Shelley på tunnelbanan men visste inte om det var hon. Så sa inte hej. Sen så hittade jag aldrig 25-grams Cavalier och jag hittade inte den i light. Blev fyra 40-gramare istället. Två jordgubb/hallon, den som jag testat! En apelsin och en lime. Hoppas på det bästa! NÅGON SOM VET VAR JAG KAN HITTA LIGHT OCH 25-GRAMARE?

Gick runt en del i stan, i olika butiker där choklad kunde tänkas säljas men också på H&M och testa kläder. Kom i W25! Sånt gör mig verkligen glad! :D

Väl på väg hem köpte jag annan choklad, en stycksak till mig och en till Erik, och en varsin chips påse. Sour Cream and Onion till honom och en med Skruvar till mig. Jag åt MAX 400 kalorier i form utav skruvar och max 400 i någon pasta som mamma inte hade ätit upp och som jag heller inte åt upp.. xD Gott ändå! Fast mådde illa ett tag.

Sedan gjorde mamma mina naglar, gjorde om och gjorde dem korta. OCH FIXADE DEM ALLDELES ROSA! :)

Fått svar på tyskaprovet, C!!! Jag brukar typ få E på en del D på den andra och C på skriftlig produktion. Nu fick jag C på alla! Känns bra, speciellt för att vara jag i tyska haha. :)

Hade en ganska bra dag igår.

1 kommentar:

  1. Åh W25! Grattis!! :D Det är min dröm att komma i ett par såna en vacker dag haha...

    SvaraRadera