söndag 3 februari 2013

Igår var en bra dag.

Gårdagens intag hamnade nog på cirka 2000, räknat i huvudet. (Fast jag inte skulle, haha!)

Sedan så var jag och Erik massa i stan = Vi gick väldigt mycket. Hoppas jag brände på det.

Köpte en fin långärmad tröja med stor krage från H&M, kände mig faktiskt fin i den! Det behövde jag verkligen, känt mig så ful och fet varje gång jag provat nya kläder den senaste tiden. Köpte även en pyjamas på Cubus. Plus fixat mammas 40-års present så det känns ju grymt!

Idag ska jag uppfylla mitt livsmål och eftersom att jag är en tjockis så är det en tjockis livsmål. Jag livnära mig på en sak idag, 850 gram fransk chokladtårta. Skäms att jag skriver ut det här ens. Men är man tjock så är man!

Ska även plugga sjukt mycket idag, inte så pepp på det men det måste göras. Fy!


Tips på hur man får tillbaka motivationen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar