söndag 17 februari 2013

Kaloriprat.

Gårdagens intag: 1700-2000.

Jag vet inte, tror att det lutar mer åt 2000 än 1700 kalorier i allafall.

Känns som att det kanske behövdes ändå, är rädd för att sabba ämnesomsättningen så jag har höjt gränsen på ShapeUp till 1500 istället för 1377 eller vad det nu var. Så visst en dålig dag igår kanske, vet inte. Kanske bra ändå. Innan har jag ändå haft NIO bra dagar i rad.

Hoppas jag kan sköta mig bra tills på fredag. Nu är jag verkligen pepp på att gå ner.

3 kommentarer:

  1. Bra att du har motivationen iaf. :)
    Kram. ♥

    SvaraRadera
  2. SV; Vad jag önskar att mitt thigh gap var större och att det syntes när jag har kläder på mig, för det är verkligen pluttelitet. Men större ska det bli! Och tack, du gjorde mig väldigt glad <3

    SvaraRadera
  3. Hejsan, hur mycket brukar du gå ner i vikt med intag över 1000? Eller det intag du brukar ha + vad gör du för träning? :)

    SvaraRadera