måndag 18 februari 2013

Tankar.

Hemma nu, nyss ätit en banan. Mamma har ställt fram vågen igen, så jag är glad. Ligger på 622 kalorier och vet inte om jag ska tycka att det är högt eller lågt. Mellan kanske.

Provet gick helt okej, alldeles seg i huvudet nu haha! Imorgon är det sovmorgon i allafall, ska bli skönt. Har inga middagsplaner än, men hoppas på något gott och att det blir något jag inte ätit på länge. Måste få upp kalorierna, så gör inget om det är en del kalorier. Får ångest över att jag ätit för lite, för jag tror jag sabbar förbränningen. Får ångest över att jag ätit för mycket, för jag tror att jag går upp i vikt speciellt om förbränningen redan är sabbad!

Dumma tankar.

4 kommentarer:

  1. Usch vad jobbigt. Det är som att ångest alltid hittar på något skäl till att komma, i princip omöjlig att undgå.

    Kram. ♥

    SvaraRadera
  2. ät ät ät! då blir ämnesomsättningen GLAD hih!

    SvaraRadera