fredag 15 februari 2013

Fuck you skolmat.

Ligger på cirka 390 kalorier. Åt en bar till "frukost" i skolan - 190. Skolmat för 200. Var asäckligt. Jag som hade bestämt mig för att äta en stor och bra lunch... Sjukt irriterande när man bestämt något och så funkar det inte. Jaja, har fler mellanmål med mig ifall det behövs.

Ska försöka göra något fint med/för Erik idag. Vet inte varför. Har bara dåligt samvete för allt. Vet dock inte vad jag ska göra. Är inte särskilt romantisk, rolig, smart eller spontan. Jag är bara ful, tråkig och dålig.

2 kommentarer:

  1. Du är varken ful, tråkig eller dålig, snarare söt och helt fantastiskt ! <3

    SvaraRadera
  2. En burk med kakor eller godis, inslaget eller med en söt liten lapp! Vem gillar inte gulliga lappar och kakor?? :)
    KRAM!

    SvaraRadera