fredag 1 februari 2013

Jag kommer ändå aldrig bli smal, kan jag få ge upp nu?

Ätit hela 769 kalorier redan!?!?!?

Ett äpple - 75.
En proteindryck - 244.
Lunch, makaroner med ost & broccolisås samt liiite fisk - 450.

Jag har ingen aning egentligen, gällande lunchen. Bara chansar och hoppas det blir rätt. Jag som hade en så bra plan imorse. Skulle äta äpple, en liten bar och kanske två proteindrycker. Iaf en och kanske två om suget skulle vara för högt. Men då skulle den tas hemma = jag skulle inte hetsa när jag kommer hem. Nu känns allt meningslöst och jag kommer antagligen hetsa. Är sugen på det. Vill bara ge upp allt, hittar ingen motivation när jag väl sitter där. Bara slukar i mig.


Jag vill ge upp nu.

2 kommentarer:

  1. Förstår hur det känns. Ofta känner jag att jag aldrig ändå kommer nå mitt mål, då hetsar jag och sen så blir jag ännu mer ledsen. Egentligen vill jag inte tipsa någon om att fasta, men ibland har även "friska" människor behovet utav en fasta. Jag fastar just nu, och jag känner mig mycket mer motiverad och gladare. Om du känner att vattenfasta är för svårt kan du ju prova en detox - att du bara äter grönsaker och frukt.

    Läs mer här: http://www.halsosidorna.se/Fasta.htm

    Kram. ♥

    SvaraRadera
  2. Haha, fast du är ju redan så smal<3
    Sv. Jo kanske, men då måste jag väga mindre!

    SvaraRadera