onsdag 13 februari 2013

Ursäkter.

Träningsvärken har börjat ge sig, skönt. :)

Idag har jag prov så ska plugga lite till senare idag, har raster plus en hel timme som fungerar som studietimme haha.

Har snart kommunikation. Köpte tuggummin, cola noll och tre barer. Skulle ha två men av den ena sorten var det två för ngt. Haha, jag spenderar pengar för enkelt.. Hade liksom redan grejer med mig. Aja, ska ta en bar från Reztart på 147 kcal snart. Tror jag. Ingen aning om hur jag ska äta idag. Gillar maten som finns i skolan idag, dock är den inte kalorisnål. Usch, kommer bli en utmaning att inte hetsa rejält i skolan. Går ju till 18 idag också, så lång dag med många möjligheter till ursäkter som "Jag behöver det här till provet, jag behöver det här till den långa dagen, jag förtjänar detta för lektionen gick bra, jag förtjänar detta för jag ska ju plugga så bra." osvosvosv... Never ending stooory! Hahah, jag orkar inte. Vill ha fredag så jag kan ha en liten skolpaus och väga mig "på riktigt". Trött nu.

Var jobbigt på tunnelbanan idag. Mådde illa, blev varmt och mycket folk som var irriterande. Usch, ångesten där alltså...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar