tisdag 26 februari 2013

Jag vet inte hur man äter.

Jag kan inte äta längre. Äter nästan inget på dagen, hetsar på kvällen. Smakade lite mat av Erik mitt på dagen, max 50-100 kalorier. Var inte hungrig ens.

Sen åt jag runt åtta tror jag? Donken. Sen kexchoklad, dubbelnougat och runt en halv påse skruvar. Lär ju bli mer. Tjockis-Natta. Har köpt kläder och provat kläder idag, förstör det med hets... Kunde knäppa W25 superskinny superlow waist. W24 är inte sååå långt bort menmen.

Vad är det för fel på mig? Vad ska jag göra? Jag är inte ens hungrig.

2 kommentarer:

  1. Det är typ det problemet jag också har, att jag käkar allt på kvällen istället.
    För mig funkar det att rensa bort absolut allt som går att hetsa på. Jag kan inte ha smör och bröd hemma, absolut inget godis/chips/liknande, inte mjölk så att jag kan göra stuvade makaroner osv haha. Finns något sånt hemma när jag blir sugen så käkar jag upp ALLT. Helt sjukt.

    SvaraRadera