måndag 18 augusti 2014

Cyberkramar till er alla!

Lördagens kalorier: 759.
Söndagens kalorier: 1005. (Misstänker dock att jag kan ha räknat fel på 200.)

Det har varit tyst här, i alla fall från min sida. Ni har kommenterat väldigt flitigt och jag måste verkligen tacka. Ni är så fina allihopa och jag vill bara krama om er.

Som ni märkte mådde jag inte särskilt bra natten mellan lördag och söndag. Erik kom till slut hem, vid halv fem. Full. Jag var ledsen, vi pratade lite. Den där bristengränsen jag pratade om brast inte bara utan exploderade. Grät, grät och grät. Erik ville att jag skulle söka hjälp och jag skrek att jag var för tjock. Så höll det på lite så men mest försökte han trösta mig trots att han knappt förstod så mycket.

På söndagen mådde jag bättre men fortfarande enorm ångest. Vi var bara hemma igår. Spelade spel och tittade på filmer. Somnande tyvärr efter fem. Skulle upp relativt tidigt idag så det var jobbigt. Arbetsintervju idag. Blev inget med de andra två, fast det känns ändå bra eftersom det var telefonjobb. Jobbet idag var som läxhjälpare, det går ut på att motivera och hjälpa elever på högstadiet som tappat motivationen. Känns bra! Intervjun gick nog ganska bra, ska få svar i veckan. På fredag ska jag även på en intervju på McDonalds. Ni kanske tänker att det är ett skitjobb men fan, nej det är det inte. Inte i Stockholm. För det är svårt att få jobb. Alltså det är ju inte ett bra jobb kanske men det är svårt att få jobb där och det är nog ganska bra att ha på CV:t.


Har inte ätit något idag än, dricker lite cola zero nu. Märks det att jag blev triggad av de där bilderna eller? Hahah, tragiskt egentligen... Aja, skriver mer sen. Tusen kramar till er. Ni är för jävla bra.

3 kommentarer:

  1. Jag har jobbat på dånkan. Tro mig, det finns värre jobb. Dessutom kan man ganska snabbt jobba upp sig i graderna = högre lön och roligare arbetsuppgifter.

    SvaraRadera
  2. OH duktig du är, helgerna är så svår att klara av <3
    är du inte rädd att Erik ska berätta för dina eller sina föräldrar eller dylikt? :o

    SvaraRadera
  3. Lycka till på arbetsintervjuerna!

    SvaraRadera