söndag 3 augusti 2014

Skammen som yttrar sig i gravidliknande mage.

Jag har hetsat. Igen. Har svullen mage. Ser gravid ut. Vill dö. Vad är det för fel på mig? Hur ska jag klara en hel månad till utan rutiner, utan skola? Jag bryter ihop mer och mer för varje dag. Jag kommer bli så jävla tjock. Tjockare* Jag är redan skittjock och det kommer bara bli värre. Vill gråta och dö. Erik är på väg hem. Så jag saknat och saknar men nu har jag ångest över min gigantiska mage och mina enorma lår. Vill kräkas. Jag fattar inte hur Erik kan tycka om mig.

Förutom hetsat så har jag även sökt lite jobb, tittat på några avsnitt Awkward, degat i sängen med datorn och duschat. Välbehövligt. Orkar dock inte föna håret, ugh. Hör ni hur lat jag är? ):

Kan jag inte bara försvinna? Jag läser om hur bra, eller dåligt beroende på hur man tolkar, det går för er. Alla går ner i vikt och sköter maten medan jag hetsar på som aldrig förr och blir tjockare och tjockare för varje minut. Jag skäms.

2 kommentarer:

  1. Jag har gravidmage fast jag inte hetsar :( vill hetsa i mig godis av ledsenhet men har så ont i magen att jag inte får i mig nåt. Loose loose alltså, när jag svälte mig "fick" jag iallafall hetsa innan jag blev svullen, nu är jag asfet fast jag inte kan äta nåt.

    SvaraRadera
  2. Jag vet hur jobbigt det är, det är så svårt att sluta hetsäta.. tänker på dig, kram. <3

    SvaraRadera