fredag 8 augusti 2014

Jag är så trött.

Jag är så trött på mig själv. Hetsat/överätit. Ovanligt va? Jag är så trött på det här livet, det är inte ens ett liv. Det är bara så jävla meningslöst. Vakna, datorn, äta massa, ångest, dator/äta mer, umgås lite med Erik, äta mer/datorn samt hålla sig uppe tills klockan blir minst sex och sedan däcka. Sedan vaknar man igen.

Fick förresten inte jobbet på första intervjun, får se hur det blir med det andra. Hade dock hoppats med det första dock. Så nu känns livet lite mer meningslöst.

Funderar på att koka pasta med ostsås. Vill bara äta bort mina känslor. Hatar det här. Varför kan jag inte vara normal?

2 kommentarer:

  1. Jag lever också ett mycket liknande liv.. det suger om jag ska vara ärlig. Ändå så kan jag inte släppa det,

    Kram, tänker på dig. <3

    SvaraRadera
  2. Vill också vara normal.. det borde finnas nån kurs man kan gå, typ "hur du slutar hata dig själv och blir en normal och glad människa".

    SvaraRadera