fredag 22 augusti 2014

JOBB!

Intag: 1427 kalorier.

Inte så bra men mycket bättre än jag trodde ett tag. Har nämligen MASSOR med glass hemma. Åt en del men stod emot Ben&Jerryn och hetssuget i alla fall.

Idag gick jag upp sent. Mötte Erik i stan, köpte en ansiktsskrubb och en till ansiktsgrej, typ något med alkohol man tvättar ansiktet med. Ska köpa en speciell kräm sedan tror jag. Tittade på ett par skor jag har velat ha i flera månader. Nedsatta från 400 till 200, är dock orolig att jag inte kommer använda de så mycket då de har klack. Använder sällan det. Dock är det en bred klack och  inte överdrivet höga så jag ska tänka lite till.


Och vet ni vad? :D JAG FICK JOBBET SOM LÄXHJÄLPARE! Känns nervöst men ändå SÅ bra! Ska på en intervju imorgon för Donken ändå. Känns dumt att avboka dagen innan, plus tror att det handlar om helgjobb och det har jag nog tid för ändå. Nu är klockan snart fem så måste fan försöka sova så jag orkar gå upp i tid. Ska vara i stan halv tre.

7 kommentarer:

  1. Vad bra att du stod emot hetssuget! Superbra jobbat! Och grattis till jobbet också! :D

    SvaraRadera
  2. Grattis till jobbet! <3
    Du är så bra.

    SvaraRadera
  3. Vad kul! Och att du kunde stå emot B&J, det skulle inte jag kunna :D

    SvaraRadera
  4. Grattis till jobbet wiiee!!:D <3

    SvaraRadera