onsdag 6 augusti 2014

Kan jag få dö nu?

Jag har bara ångest dygnet runt. Svälter under dagen, om ens det, och hetsar sönder på kvällen. Den här dagen som skulle bli bra...

Arbetsintervjun gick okej. Jag är inte så intresserad av jobbet då det är tre dagar i veckan, vilket känns mycket när jag ska plugga heltid på ett troligtvis svårt program. Socionomprogrammet. Men kanske kan jobba nu innan skolan börjar. De skulle höra av sig på mail imorgon. Vem vet, de kanske inte ens är intresserade.

Imorgon ska jag på en till intervju, för ett annat telefonjobb haha. Men tror inte att man behöver jobba tre dagar där i alla fall. Innan detta ska jag äta lunch (!!!) i stan med en kompis från skolan. Har knappt träffat kompisar under lovet. Än mindre ätit med dem hahah. Men det blir nog bra. Jag gillar verkligen den här tjejen och vi båda gillar att prata om mat. På ett bra sätt. Inte på ett ångestfyllt sätt eller så. Men ah, lite ångest har man ju. Mycket... Det får bli som det blir. Är nog mest rädd att hetsa efteråt. För att dagen "redan är förstörd". Vi ska äta kebab. Men liksom på det stället är den portionen runt 800-1000 kalorier.

Har vänt på dygnet som ni vet. Så de senaste två nätterna (morgonarna) har jag sovit fyra timmar. Trots insomningstablett ena dagen. Ska testa att ta en tablett idag med och nu är klockan snart fyra. Jag måste upp absolut senast halv tolv. Jag lär inte somna förrän efter sex. Vi får se hur det blir. Hoppas på det bästa. Vill hetsa mer. Åt bland annat ett paket (0,5 L) lättglass, hahah patetiskt, med CHOKLADSÅS och minimaränger. Ugh. Ätit annat med så klart. Annars hade kalorier inte legat så högt. Glassen är typ 300, chokladsås+marängerna är 200-300. Men hade ätit soppa, proteinbars och frukt innan. Kastade liksom bort bra mat på en dålig dag. Hatar sånt. Eller soppan är dålig men frukten och barsen är ändå relativt bra. Sedan har jag även ätit massa cornflakes och socker. Vill äta mer av det. Känns som jag kommer göra det vilken sekund som helst. Varför är jag så svag?

2 kommentarer:

  1. Stark är du. Du lever än. Är så frikkin strolt över dig. kram.<3

    SvaraRadera
  2. Du är starkare än du tror! Förstår det där med att hetsäta, har samma problem.. Kram! <3

    SvaraRadera