torsdag 26 juli 2012

Bio och skolhat.

Efter Nynäs så drog vi hemåt, i stan åt vi lite Subway ock kollade sedan på bio. Avengers i 3D. Inget direkt fan av 3D men filmen var GRYM! Sjukt synd om Erik som gick upp sex imorse, och vi kom väl hem ca ett?

Kanske ska gå idag, vet inte. Vet inte hur vädret är ens, persinnerna är nere och jag är sjukt seg. Känner mig allmänt sämst och jag vill verkligen inte att skolan ska börja igen. Kommer hata varje dag, usch...

Vill hitta på något. Erik är ledig imorgon, så något måste hittas på. Kanske bada idag? Någon som vet om vattnet är kallt?

3 kommentarer:

  1. sv: nej exakt! när jag blev ätstörd från början såg jag bara 45, 45, 45, 45. Faktum är att jag var relativt okej smal redan vid 55, så förstår inte varför jag inte bara kunde stanna istället för att förstöra allting med att börja hetsa på vägen -.-
    Vi kan absolut peppa varandra om du vill! :)

    SvaraRadera
  2. Sv: Tack, men nej, förtjänar inte bättre..och visst man gör misstag men inte så stora!

    SvaraRadera