måndag 30 juli 2012

Igår lagade jag och Erik korvstroganoff tillsammans! ÄLSKAR DEN RÄTTEN!<3 Men kanske inte den bästa hahah.. Blev ganska god men liiite för salt. xD Äter lite nu, men är inte så hungrig.

Åt thaimat med Jo-Jo.<3 SJUUUKT gott, vi drack slush sedan, köpte lite kläder och Mer. Hahah, åååhhh hittade så mycket kläder!!! Blev ett gult linne från Cubus och ett par "latexliknande" leggins/tights från Gina Tricot. Hittade typ fem-sex överdelar jag vill ha! Men lite pengarbrist och osäker på mitt fett.<3 Var askul.

Fick dock 100 spänn av mor idag! :D Händer SÄLLAN att hon ger mig "extra" pengar, hon tyckte att jag hjälpt till bra senaste tiden.

Hjälpte ju till med tvätten igår bland annat! ;) Är på hugget yeah! Så det kom som en överrasking, den hundringen = Linne+tights till mig. (REA!<3)

Sitter och smågeekar rs med Erik, tråkigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar