måndag 2 juli 2012

Okej, seriöst...

Kom igen nu, blogga vafan! Orkar inte skriva så utförligt, inte så speciellt ändå.

Jag var på Uppcon, det var sjukt kul och sorgligt. Får se om det blir några bilder/mer inlägg om det.

Annars då? Jag och Erik har hängt en del med Alex, som sovit här tre gånger denna vecka lol. Vi grillade vi Kaanan en kväll/natt+chillkrök. Drack för första gången, blev mest cider egentligen. Smakade rom+cola men inte så gott.. Kände inget och tror aldrig jag kommer bli full, verkar jobbigt. Stark alkohol är äckligt, t.o.m cidern var äcklig. Annars lite filmer har man väl glott på.

Jag och Erik har haft månadsdag.<3

Vi har sett massa bio! Tror inte jag sa det? Någon dag såg vi Cabin in the woods, asgrym! Typ två dagar senare kollade vi på TRE filmer, HAHAH. Blev först.. Promtheus, ganska nice lite konstigt slut. LOL, typisk amerikansk tonårsfilm, helt okej den med. :) Sedan såg vi Snow white and the Huntsman, den var bra. Riktigt coolt gjord haha. :) Den sistnämnda = Nattbio! Sjukt mys, blev vår månadsdag där? xD Hahaha, I´m so gay but that´s okay.

VAD MER? Eh.. Jag har fått en stroke. Sant. Men när jag låg i mors mage haha. Visste att jag hade en hjärnskada men inte att det var en stroke. FATTA COOL JAG ÄR, typ får den så ung man bara kan, knappt möjligt, överlever med lindriga skador. Så himla cool.

Jag har börjat med mammas variant av Fitnessfighten. Börjar idag. Man ska äta så lite socker som möjligt, helst knappt sötningsmedel. Men jag och mor har kommit överrens om att jag kan dricka Coca cola zero som jag blivit smått beroende av. Man ska träna en timme om dagen, eller något sånt? Speciella övningar och shit. Äta många gånger om dagen. Ätit en kesella/yogurt-blandning med kanel och äpple till frukost. Sedan blir det lunch, alltså man "måste" laga specialmat. Annars blir kosten tråkig, mycket protein. Hur som helst, ska testa en vecka. Får se om jag fortsätter sedan, men kommer inte säga nej till socker forever. För jag är en sockerknarkare. Sedan så är det bra för ett visst hormon att "tjocka sig" var tionde/fjortonde dag, beror på lite olika saker. Så man lurar hormonet och shit, så förbränningen inte går ner. Ska se om jag orkar leta upp faktan sedan. :)

Egentligen så ska man äta ett mellanmål mellan frukost och lunchen men jag åt lite för sent för det, gäller att äta typ var tredje timme. Jag och morsan ska väga+mäta oss och vi ska kolla upp via någon app hur mycket jag ska äta haha. Ska bli intressant! Så van att äta så mycket, tjockis I know! xD

Aja, blev ett långt inlägg nu. Ska gegga runt och vänta på lunch, småhungrig fan.

3 kommentarer:

  1. Tack så mycket, du är alltid så snäll. Du är jättesöt också, glöm inte det ;) ♥ Okej de låter ju ändå kul men jag skulle inte våga ät så mkt kalorier :P tror inte jag går ner ens dåå :[

    SvaraRadera
  2. Egentligen så orkar jag inte så mycket, jag vill bara spy nu för att jag mår så illa och har yrsel. Men jag är stolt ändå x) ja jag förstår vad du menar! kram

    SvaraRadera
  3. Sv: Fitnessfighten har jag aldrig hört talas om, vad är det för något? :o

    SvaraRadera