tisdag 17 juli 2012

YAY, JAG ÄR BÄST!


FAN VAD JAG ÄR BRA!! Gick idag med, fyra varv. Sprang lite också. En timme och tio minuter totalt. 677 kcal enligt mammas pulsklocka, ska kanske fixa en egen imorgon KANSKE! Åhhh, känner mig så duktig. Igår var jag så negativ så trodde inte jag skulle köra idag men nu är jag glad och känner att jag vill göra det här till en vana. Behöver inte vara jättemycket varje gång men lite iaf!

Kollade på "Du är vad du äter" idag! Och gissa vad! DET VAR EMMA IGELSTRÖM! Jag gillar verkligen henne, läste hennes bok för ett tag sedan och tycker hon är skitstark. Hon tog ju massa OS, VM, världsrekord osv i simning. Första EM:et när hon var fjorton, FJORTON! TYVÄRR ledde det till ätstörningar och boken handlade om hur hennes liv var. Under allt det och bort från det. Sedan har jag hört att hon försökt ta livet av sig och varit lite av en alkoholist efter boken men nu verkade det bli bättre. Och i det där avsnittet, fan när man såg hur lite hon åt.. Blev ledsen. En dag åt hon bara ett äpple och en banan. Aja, det blev bra till slut och ah! Hoppas det går bra för henne.


Och mig! FÖR JAG ÄR SÅ JÄVLA BRA OCH DUKTIG OCH GLAD JUST NU! WIIIIIIE!<3

4 kommentarer:

  1. Bra jobbat! :D

    Sv: Haha ja, jag kan förstå att det kan låta lite luddigt men Pro Thin är inte samma känt som pro ana och pro mia, det är nåt jag hitta och gillade :) Jag ska försöka förklara hur jag ser på det utan att låta som att jag har dubbelmoral!
    Jag är varken pro ana eller mia eftersom jag tycker inte att man ska svälta sig tills man hamnar på sjukhus eller spy upp efter varje måltid. Visst äter jag lite många dagar men det är ju för att jag vill gå ner i vikt. Jag har hetsat och spytt tidigare men har slutat nu.

    Pro Thin för mig är att välja smalheten, vilja vara smal och göra nåt åt det. Kanske inte hälsosamt men jag försöker att inte trigga någon till en ätstörning. Visst lägger jag upp vissa pro ana-bilder men jag håller inte med allt.
    Jag tycker man kan tolka det som man vill, gör du likadant :)

    SvaraRadera
  2. Svar: åh tack så mycket!

    Dom bästa träningspassen är ju typ dom som man trodde man inte skulle orka men ändå kommer iväg :d

    SvaraRadera
  3. bra jobbat med din träning :)

    SvaraRadera
  4. Jag älskar hennes bok!
    Sv: Det är sjukt ändå..

    SvaraRadera