torsdag 19 juli 2012

Tråkigt liv man har.

Jadu, man har ett ganska tråkigt och händelselöst liv alltså. Ska nog inte träna idag, mor tycker musklerna ska vila. xD Träningsvärk fortfarande och jag är jävligt otränad. Får se hur det blir. Tänker vara glad vilket som.

Ska äta pommes till lunch, inte det bästa alls men skitsamma. Hellre till lunch än middag. Ska fika med Madde om någon vecka i stan! Saknat henne och varit nära tusen gånger på att försöka ses men alltid något emellan. Jag har annat och göra eller så har hon annat och göra, eller så har man bara varit sjukt lat och legat hemma och segat ihjäl.

Erik jobbar, som vanligt. Han skrämde mig imorse hahaha. Vaknar ju till när han vaknar, sen låg jag typ och var väl nära på att somna. Då pussar jäveln mig på kinden, fatta vad rädd jag blev! Ryckte till och allt, hahah! :)

Ge mig tips på vad man kan hitta på? Innan sommaren är över. Något som vet vad man kan göra med en pojkvän, oftast efter fyra då han aldrig är ledig just nu... I Stockholm alltså! :)


Eller bara vad jag kan göra.. Förutom kompisar, har inga, är forever alone och gillar att tycka synd om mig själv. <333

2 kommentarer:

  1. är bra att låta musklerna vila (:
    fin du är förresten, i ditt rosa hår

    SvaraRadera
  2. Jag är också lat! Men jag hör av mig när jag är hemma i från sala så ses vi då ^^ Kram!♥

    SvaraRadera