lördag 28 juli 2012

MASSA fick vi gjort igår.

Igår var en bra dag! Erik var ledig och vi åt frukost, åkte in till stan och åt lite bär. Erik köpte massa kläder och en resväska, badhanduk och solskyddsfaktor. Vi åker ju till Tunisien om en vecka! OM EN VECKA! Jättesnart ju! Sedan åkte vi hem, åt på donken. Hahah varför Nathalie varfööör? Jo, Erik ville inte ha Subway och thaimat verkade tjockt och drygt och dyrt hahah. xD

Satt hemma med mor och tiggde jobb av henne, som hennes lilla hjälpreda, hon verkar INTE falla för det. xD Hon jobbar hemma med naglar men jag kom på massa saker jag kan göra minsann!

Efter det så drog jag och Erik för att bada. WTF, bada!? Ja, bada! Första gången i år haha, men det var kul! Lite kallt i början men sedan vande man sig och jag hade sjukt kul! Fast kände mig lite tjock ibland men det funkade! Ska t.o.m försöka göra om det idag, när han jobbat klart. Har dock fått minst två myggbett. :( Ett på benet och ett på ryggen.. Erik hade två i ansiktet HAHA och på benet och kanske mer. Kul tycker jag. c: Det som också är bra är att det tar ett tag att gå till stranden, typ 15-20 min, så liiite morton. Sedan simmade man och hade sig, plus gick tillbaka. (a)

Seeeedan kom vi hem, duschade och fixade med film och mat+socker. Kollade på en film, med mor och tjocka lite. Sedan sova och nu sitter jag här och ska snart pissa och äta något.. (Även hittat min efterlängtade godis som jag åt som barn, ska försöka ta reda på vad den heter!)

Kanske ska gå idag, var ett tag sedan nu. Och jag känner att det var ett tag sedan. Fast det egentligen bara är fyra dagar sedan, idag alltså. Går jag idag så är det bara tre dagar emellan. "Bara". Aha, jag är nöjd och tänker inte vara för hård mot mig själv. :)

2 kommentarer:

  1. Sv: Tack fina du!<3
    Kan inte säga annat än tack!<3

    SvaraRadera
  2. Svar; Det vet man aldrig.. :( Men man får tänka posivit. Om jag inte hade fått kommentarer som dom så kanske jag gått upp ännu mer, vem vet? Äsch.. fort ska det gå tycker jag, jag vet dock att det är fel :( kram på dig!<3

    SvaraRadera