fredag 6 juli 2012

Frestelser och frukost.

Träffade lite folk igår och stod emot frestelser TRE gånger, så jävla grym! Tog även en kvällspromenad med mamma. Visst, brände säkert inget men det var skönt och det är bättre än att bara sitta hemma. Idag har jag ätit lite frukosty och städat lite på rummet, jag och mamma ska upp till centrum och leta efter joggingskor till mig, samt en varsin bikini. Lite ångest på det för jag känner mig för tjock för det än så länge.

Mor tog tre underklädesbilder på mig igår. Framifrån, från sidan och bakifrån. Det är ju bättre än vad man tror, spegeln lurar en lite. Just för att man är dömande och nyper och har sig. I allafall jag. På bild ser man mer, rätt. Sedan beror det ju på kamera, ljus, vinklar, tid på dygnet o.s.v haha.

Ätit typ 281 kcal idag. Inte den bästa frukosten, alltså åt inte gröt som det var tänkt.. Utan blev typ sådan där pannkaksliknade grej. Mamma hade gjort nya idag så fick lite kanter som hon skurit bort, perfektionst javisst. Cpmorsa!<3 Har ca 1000 kvar idag, ganska mycket har jag lärt mig. Med tanke på hur "mycket" mat man får. Fast hatar att vara hungrig, vilket jag är ibland. Typ igår, åt frukost, var fortfarande hungrig. Hahaha, illa alltså!

Skitsamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar