måndag 23 juli 2012

Tjockisdag!

Gick inte igår men var i stan ett tag så blev lite mortion. Idag ska jag nog gå, en eller två gånger.


Hade en awesome dag igår, Erik var ledig första gången på väldigt länge! :)
Vi drog till stan, åt kebab.. (a) HUR GOTT SOM HELST, DOG TUSEN GÅNGER OM. Blev säkert 800-1000 kcal haha.

Sedan drog vi till Slussen och tog den där Djurgårdsbåten. Vi drog till Aquaria! Vi har pratat om det ett bra tag och nu har det blivit gjort också. Sjukt mysigt! De hade en café, såklart. Åt lite chockladtårta och drack Cola zero. Hmm.. max 300 kcal?

Sedan drog vi till T-Centralen med hjäl av spårvagn. Han fixade en grej på jobbet lite fort, vi köpte bär och en liten slush. Och brända mandlar. MAX 400 kcal? (Varför räknar jag när jag knappt vet och bara äter skit?)

Efter ett tag drog vi hemåt, vi var inte hungriga men suuuuugna. Stod mellan Subway och thaimat. Han ville inte ha Subway så blev thaimat. Fan. Hahaha, sjukt gott ändå..! 400 kcal?

Hemma kollade vi massa på "How I met your mother" och åt. Lite smält choklad och tacochips med salsasås. (Såsen är typ inget som tur är!) Men säkert.. 700 kcal? ASSÅ VAFAN!

Om vi maxar mina antagnade så blir det 1000+300+400+400+700=2800! Kan ju vara mindre? Antagligen inte mer då jag verkligen överräknat! :)

Orkar inte bry mig, åt ändå för lite dagen innan+gick bort massa då. Får vara nöjd. Går ju inte upp av sådana här dagar, hahah. Älskar att vara ung på det sättet..! Aja, ska dra och äta något.

3 kommentarer: