torsdag 26 juli 2012

Jag är sämst.

Mötte Erik efter jobbet, vi åt kebab.........................................................................

Åkte hemåt, köpte socker i centrum........................................................................

Tittade på "How I met your mother", åt allt sockret. (En isglass, 140kcal?, på vägen hem dock!) Sedan... TRE chokladcroissanter, TRE! (Totalt ca 900kcal..) Smack! Gott som fan var det men nu? Känns lite onödigt. Gick varken igår eller idag, känns som att det var jättelänge sedan. (Jag är säääääääääääämst!)

Ska försöka träffa Madde<3 och Jo-Jo<3 snart. Det ska bli kul, inte träffat Madde alls under lovet. (Hej, jag är sämst igen!) Och Jo-Jo har jag träffat en gång i allafall, lite random menmen..!

Funtar på att ge upp att försöka med klassen, var ju lite off från den förra terminen men gick väl an ibland eller något. Nu pallar jag inte. Försökte, tyyyp, träffa en från klassen. Verkar inte bli så, plus alla bara älskar varandra och jag typ "Eh, jag har inget liv. Jag är sämstsämstsämst!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar