lördag 21 juli 2012

Två dåliga matdagar irad och jag orkar inte bry mig.

HAHAH, igår var också en dålig matdag. Åt ju pannkakstårta till lunch? Sedan kebab till middag, fast första gången på TRE veckor så bra för att vara mig.. xD Sedan kanske det blev två bullar? Hahah, orka. xD

Vi köpte en pulsklocka till mig också, likadan som morsans. Ska betala en del men vet inte hur stor, spelar ingen större roll. Bara asglad haha, nyss ställt in den på mig. Hoppas på lite mer moln och mindre sol snart, vill gå ut och gå nu! Fast jag pallar inte så mycket om det är för varmt, kanske ska testa ändå. Enligt vår termometer är det 21 grader, och den räknar ju skugga. Tänk när man springer/går i sol, fyfan... *Bortskämd!*  Någon som håller med mig? :)

1 kommentar:

  1. Sv: Skulle du ställa någon fråga?;) kanske startar en. Jag förstår att det känns lite otryggt när vänner och familj kanske läser bloggen. Om du verkligen vill dela med dig av din vikt minskning så är bloggen bra. Åh, vad roligt:) Åh, vad kul att du gillar den!:)Kram!

    SvaraRadera