söndag 29 juli 2012

Kort inlägg.

Blev ingen "riktig" promenad igår men gick till stranden igen, 20 min i raskare tempo, badade, gick tillbaka 20 min i raskare tempo. Så lite måste man ha bränt iaf.. Fick blommor och en påse med massa chokladpluppar, som jag pratade om i förra inlägget, av Erik igår. Så sjuuukt söt!<3 ("Efterlängtade godis jag åt som barn." typ)


Måste ta reda på namn+kcal. :/

Ätit sådana idag bara, ska typ fixa naglarna idag yay! :) Göra något kul på dem tills jag åker, verkar det som.

3 kommentarer:

  1. Sv: Det är sjukt jobbigt när mammor är så!:)
    Tack, kram!

    SvaraRadera
  2. Svar; Jag vet.. :( Får se. Allt går åt helvete nu, ska nog köra på 1000 kaorier eller så! Jag kan berätta vart jag bor, men kan vi inte prata om det någon annanstans? Msn eller liknande? :D Bra berätta vad du heter och vart, så addar jag eller något :)

    SvaraRadera
  3. sv: Tack! Du är så söt! men saken är den att jag inte har en drömkropp.

    Jag har inte åstadkommit något, därför kan jag inte visa en före/efterbild. Jag har typ alltid sett ut så här, mer eller mindre. Startade min "extrema-nya-livsstil/ana-style" du förstår på 51.5 kg. Vilket jag väger nu med, ahahaha. Och det var förra vintern. och min Highest weight (kvällsvikt) är 53.8 och det var på midsommarafton, förstår du? Jag är liksom "naturligt" såhär och har jättesvårt för att varken gå upp eller ner.. vägde 46 i vintras efter 3 veckor strikt diet men gick upp det på 3 dagar, wtf. Jag är 164 cm förresten, kram! ♥

    SvaraRadera