onsdag 4 juli 2012

Går helt okej.

Inte gjort mycket. Ätit som jag ska enligt den här "dieten", eller ah.. Ätit lite för lite kalorier. Och inte tränat något. Hmm.. Spelat Sims lol, är hungrig halvofta och det är jobbigt. Fast mer igår än idag, saknar socker. Fast druckit lite Coca cola zero, vilket man inte får. Även ätit osockrad sylt eller något sånt. Vilket är bättre än vissa andra grejer.. Och mor min hade gjort ascoola pannkaksliknade saker. Fast på kesella. Det ända "dåliga", enligt fitnessfighten, var äggulan+vaniljsockret+något konstigt mjöl. Dinkelmjöl kanske det var? Men mättande, sött, och MYCKET mindre kalorier än vanliga pannkakor. Kanske inte så bra att vi åt det så sent som det blev men vi låg båda på ett så sort underskott än vad i skulle äta. Man hade typ hälften kvar, hahah. Eller iaf jag, mamma åt som hon skulle men hade tränat så hon måste äta det med typ? Aja, jag har inte orkat träna än. Vet inte när den orken kommer. Degar bara i sängen och smådeppar istället.

Ska köra till nästa onsdag, först var det en vecka nu till nästa onsdag. Kanske fortsätter aslänge? (Fast med tjockisdagr, vilket är bra för något hormon som man skulle lura på det sättet? Alltså blir kryssningen en tjockisdag, får se hur det blir sedan.) För vi ska åka kryssning. Mor, jag, mormor, moster och gammelmormor. Hahaha, ska bli kul ändå.. Fast kommer sakna min pojke och mina vänner.. Aja! :)

Lite fusk kanske. Mamma fuskar lite också, typ har mjölk i kaffet. Plus att vi äter mindre kalorier än vad man ska enligt Fitnessfighten. Man ska ju bort från socker, sötningsmedel och kolhydrater. Man får äta lite kolhydrater men liksom inte vad som helst. Utan typ potatis, ris och kanske lite pasta. Åt kvarg+yogurt blandning med äpple och kanel till frukost. Skulle äta gröt men blev inte så, grymt osugen.

Är ganska nöjd, brukar säkert äta tusen kalorier per dag mer än vad jag gör just nu. Samt att jag liksom inte äter skit nu.


Sorry för värsta mat/diet/gnäll/tjockis-inlägget.

1 kommentar:

  1. Tycker du? Tack! ♥ Jag börjar bli nöjd med den, den tappar fett först, men jag vill verkligen att de ska börja hända något på underkroppen x)

    SvaraRadera