lördag 22 december 2012

En tjockis på pizzerian.

Ligger på drygt 700 kalorier kanske. Köpte mat på pizzerian, måste sett fett tjock ut. En pizza till mig och Erik, en hamburgare till Erik, en kebab med bröd till Erik (STOR!) och en kebabtallrik till mamma. Erik söp igår och var bakis så fick handla ensam och mamma jobbar.

Blev att jag inte åt pizza utan åt kanske en tredjedel av den stora kebaben med bröd. Gott var det fan.. Innan det åt jag glass för ca 200 kalorier. Så 500 för mat känns rimligt, om jag ens åt så mycket. Aja, vi säger det. :) Drack cola noll också, gud vad gott det var!!! Verkligen bäst. Sitter och har ont i tänderna, fick dock ta ut skenan när jag åt vilket var skönt. Men ont att sätta tillbaka den. :/

Idag ska jag kanske försöka Eriks julklapp, han ska ändå bort. Aja, ska spela WoW nu. Lämnar er med lite thinspo!



2 kommentarer:

  1. Sv: Ja, absolut! Det kommer upp ett inlägg där man kan anmäla sig till nästa omgång av Målviktsforumet! :)

    SvaraRadera
  2. Sv: Vad roligt att du är intresserad! :)

    SvaraRadera