söndag 9 december 2012

Vill nästan gråta.

Okej, ville nyss dö. Trodde middagen gått på över 1000 kcal men "bara" runt 830.. Mitt totalt intag idag ligger på 1558 kalorier. Vilket känns acceptabelt, nu. Vill samtidigt dö och gråta och sluta äta så jävla mycket. Samtidigt vill jag vara positiv och tänka att man visst går ner om man ligger på 1550 och att det "bara" är 150 kcal över min ShapeUp-gräns och 50 över min egna. MEEEN, jag vet att det slutar inte här. Vi ska fika och kolla på film. Pepparkakor, glögg och STORA lussebullar med mandelmassa... De är sjukt stora. Är i sådana där stor muffinsformar. Sjukt safftiga och sjukt goda. Nu fick jag ångest. Bara två veckor kvar till jul. Måste klara mitt mål. Handlar om ett fjuttigt kilo när jag egentligen vill få bort minst två.

Good luck! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. Vi får se hur mycket jag kan slippa av fikan. Har ju cola zero i allafall..

1 kommentar: