måndag 17 december 2012

Till dess får ni vackra flickor istället.

Varit lite off ja..

Hamnade på 2500-3000 kalorier igår, vet faktiskt inte. Känns hemskt. Idag är det en vecka kvar till jul. En vecka, sju dagar, som jag har på mig att gå ner 1,5 kilo. Kommer inte gå. Får nöja mig med 0,5 kilo. Känner ju mig själv. Vi börjar lågt helt enkelt. Vill bara att julen ska ta slut! På ett sätt älskar jag den och vill ha megamysigt men å andra sidan är det så svårt att hålla kalorierna nu. Efter jul, efter allt överätande, då.. då ska jag lyckas!

Ligger på ca 730 kalorier redan. Har ett äpple med mig, då hamnar jag på 800-820. Ganska stort äpple. Och då kommer jag ha MAAAX 700 kalorier kvar, helst 500. Det är ganska mycket ju. Men jag har blivit värsta kvällsätaren. Hoppas bara att jag klarar det, behöver en bra dag. Varit i en dålig period för länge nu.

Kör ett viktinlägg snart, blir kanske lite bilder på mig då! Men till dess får ni vackra flickor istället.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar