lördag 15 december 2012

Matematik.

Ingen aning vad jag fick i mig igår. Gissar på 800x2=1600 1600+100+middag. Middagen kanske hamnar på... minst 600? Jag har ingen aning faktiskt. 1700+600=2300. Känns som att det borde vara mer, kanske. Kanske inte.

Idag blir det mycket kalorier, julbak och mat av mormor. Pasta med sås och kyckling. Som jag velat ha i månader.

Vägde mig idag, vet inte om jag ska tro på vikten. Kan vara mat i kroppen efter höga intaget igår. Sen ska jag snart ha den roliga veckan, kanske har vattensamlingar. Är sjukt dålig på sådant. Hur som helst 3hg upp. UPP! Fyfan.

3 kommentarer:

  1. åååh såg att du nämnde mig på stjärnmolns blogg, blev så raackarns glad ska du veta <3 TACK!

    SvaraRadera
  2. Sv: Nej, tyvärr. Vill inte ge ut mitt nummer.

    SvaraRadera
  3. Sv: Såklart var jag ju inte nöjd när jag var nere på 51. Men det är vad ätstörningar är: Hur lite man än väger kommer man aldrig att bli nöjd.

    SvaraRadera