torsdag 20 december 2012

Skolavslutning.

Idag var det skolavslutning, var småsegt. Fick dock betyg, B i sista psykologikursen. Känns bra! :)

Efter det drog jag med en tjej i klassen till stan, vi handlade lite grejer. Jag köpte tre skålar i form av små hjärtan i olika färger, megasöta. Plus hårfärg, rosa och grön. Vi åt även lunch, blev kebab. Räknar på 850 kalorier, inte så stor portion och åt inte så mycket sås. Rört väldigt mycket på mig idag. Gått runt i stan och även sprungit en del när kompisen drog hem. Vet inte hur mycket jag bränt men eftersom att jag räknar kebaben så lågt så tog jag bara 100 kcal, fast det är antagligen minst 300 haha.

Var hos tandläkaren, fick min skena som jag ska sova med. Fast måste ha den dyget runt i tre dagar först. Gör ont.

Intaget än så länge ligger på 1063 kcal, inte ätit sedan kebaben. Innan det var det äpple och någon pepparkaka i skolan. Minus 100, alltså 963. Kommer säkert äta något mer idag, men jag vet inte. Fortfarande inte hungrig. Trots att jag inte ätit sedan runt två. Får se vad som händer.

1 kommentar:

  1. Sv: Det är inte synd om mig. Ingen tvingar mig att göra det jag gör. Det är jag som hetsar, spyr och förstör min kropp. Det är inte på något sätt synd om mig. Det är synd om min kropp för att jag gör så mot den, men mig är det inte synd om. Får skylla mig själv. Jag sökte inte något medlidande om du trodde det.

    SvaraRadera