fredag 28 december 2012

Helt okej då.

Igår hamnade jag runt 2000 kalorier, bättre än de tidigare dagarna men sämre än vad jag hade hoppats på. La mig vid fyra inatt/imorse och sitter uppe nu. Hade ont i huvudet på ett ställe i ett par timmar igår, har fortfarande det nu. Fyfan!

Idag är planen att jag kanske ska till Alex för att spela massa WoW hela natten och äta massa kalorier. Just nu har jag bara ont i huvudet och är seg och trött. Vet inte vad jag vill göra riktigt. Vill sova, vill ha spel-kväll/natt med Alex, vill ut och göra något mysigt med Erik, vill träffa Madde, vill träna. Men först vill jag att huvudvärken ska bort, annars orkar jag ingenting.

2 kommentarer:

  1. Sv. Ja det är ingen fara. Jag vill inte hamna där igen. Jag har det under kontroll nu :)
    Jag vet inte vad min målvikt är, runt 45 kg iaf till att börja med :)
    Men målvikten ändras hela tiden :S
    <3

    SvaraRadera
  2. Sv: Spände i typ två dagar, sedan var det borta xD Funderar på om de kanske spände för lite på mig eftersom det borde ju ha gjort lite ondare tycker jag :P

    SvaraRadera